... - ליקוטי מוהר"ן ח"ב - תורה עב - לראות את עצמו עם הצדיק האמת ולעתיד, שיעמדו בתחיה ויחיו חיים נצחיים עקר מה שיהיה נחיה ויקום בתחיה הוא
השפלות של כל אחד כי
השפלות של כל אחד ואחד יהיה נחיה לעתיד, ויקום בתחיה בבחינת: "הקיצו ורננו שכני עפר" ודרשו רבותינו זכרונם לברכה: 'מי שנעשה שכן לעפר בחייו' כי עקר התקומה בתחיה יהיה רק
להשפלות שהשפלות של כל אחד ואחד יהיה נחיה ויקום בתחיה לעתיד ... ועל כן עקר חיים נצחיים של לעתיד לבוא בחינת תענוג עולם הבא יהיה רק
להשפלות של כל אחד כי
שפלות ועניוות הוא בחינת בלתי גבול כי הוא בחינת אין ממש ואין לו שום גבול מחמת שהוא בתכלית העניוות ועקר חיים נצחיים של עולם הבא הוא רק בבחינת בלתי גבול כנ"ל ... של עולם הבא בחינת שבת, בחינת: 'טועמיה חיים זכו' כי היראה והבושה, דהינו בחינת תשובה הוא בחינת שבת, בחינת חיים נצחיים של עולם הבא כנ"ל ועקר החיים הוא
להשפלות של כל אחד כי
השפלות של כל אחד הוא יהיה נחיה, ויקום בתחיה כנ"ל ועל כן על ידי התשובה שהוא בחינת חיים נצחיים של עולם הבא על ידי זה חוזר ונחיה וקם בתחיה
השפלות של משה רבנו, שיש בכל אחד מישראל בכל איבר ואיבר ... אבל על ידי התשובה שהוא בחינת חיים נצחיים של עולם הבא שעל ידי זה נחיה
השפלות של כל אחד כי עקר התחיה הוא
להשפלות כי
השפלות יהיה נחיה ויקום בתחיה כנ"ל על ידי זה חוזר ונחיה
השפלות של משה שהוא משרש בכל אחד ואחד מישראל בכל איבר שמקדם היה מנח ושוכב זאת
השפלות בהעלם ואתכסיא אצלו, בבחינת מיתה ועכשו חוזר ונעור ונחיה אותו
השפלות על ידי התשובה שהיא בחינת חיים נצחיים של עולם הבא כנ"ל כי עקר החיים נצחיים בחינת תחיה שיהיה לעתיד יהיה רק
להשפלות כי
השפלות של כל אחד יהיה נחיה ויקום בתחיה כנ"ל ... עיין שם באורך... וראה גם כאן: ...