... אדרבא, מחיב להביט רק על הטוב ולזה טובה גדולה שיש טבע
והשגחה כי כשהאדם עושה טוב, אזי מנהיג אותו
בהשגחה וכשהוא אינו טוב ואם היה מנהיג אותו
בהשגחה לא היה יכול להגיע לו שום טובה אזי מניח אותו על הטבע ויכול להיות שיהיה לו טובות על פי הטבע ואם לא היה רק
השגחה, היה אפשר שתתבטל
ההשגחה לגמרי כי כשהיה רואה יתברך, שאין האדם מתנהג כראוי היה כועס, והיה מסיר
ההשגחה לגמרי אבל עכשו מניחו על פי הטבע וכשהוא חוזר למוטב, משגיח עליו כנ"ל ובאמת אין אנו יכולין להבין מהו טבע
והשגחה כי באמת גם הטבע היא השגחתו יתברך וזה אי אפשר לאדם להבין שני דברים כאחד דהינו הטבע שבאמת היא השגחתו יתברך ...