... [מרחוק] את האילן והסתכלו וראו, והנה אין האילן עומד במקום
כלל כי אין לאילן מקום
כלל ומאחר שאין לו מקום, איך אפשר לבוא אליו? ואני [הינו זה הבעל החטוטרות] הייתי גם כן שם עמהם ואמרתי להם. אני יכול להביא אתכם אל האילן כי זה האילן אין לו מקום
כלל כי הוא למעלה מהמקום לגמרי ובחינת מעט מחזיק את המרבה הוא עדין במקום כי על כל פנים יש לו מקום מעט רק שהוא מעט מחזיק את המרבה אבל עדין יש לו מקום מעט על כל פנים ובחינת מעט ... היא בחינת סוף המקום לגמרי, שמשם ולמעלה אין מקום
כלל על כן אני יכול לשא את כלכם אל האילן שהוא למעלה מהמקום לגמרי [כי זה בעל החטוטרות הוא כמו בחינת ממצע בין המקום ובין למעלה מן המקום לגמרי כי יש לו בחינה עליונה של בחינת מעט ... שהיא בחינת סוף המקום ממש שמשם והלאה אין נמצא תבת מקום
כלל כי משם ולמעלה היא בחינת למעלה מן המקום לגמרי ועל כן הוא יכול לשא אותם מתוך המקום, לבחינת למעלה מן המקום והבן] וכיו"ב מובא כאן breslev.eip.co.il/?key=58 - סיפורי מעשיות - ... מוהר"ן ח"ב - תורה נו - כשיש להאדם לב, אין שיך אצלו מקום
כלל כשיש להאדם לב, אין שיך אצלו מקום
כלל כי אדרבא, הוא מקומו של עולם וכו' כי האלקות הוא בלב, כמו שכתוב: "צור לבבי" ואצל השם יתברך נאמר: "הנה מקום אתי" שהוא מקומו של עולם, ואין העולם מקומו נמצא, מי שיש לו לב ישראלי ... ראוי לו לומר שמקום זה אין טוב לפניו כי אין שיך אצלו מקום
כלל כי אדרבא הוא מקומו של עולם ואין העולם מקומו כנ"ל וראה גם כאן breslev.eip.co.il/?key=260 - ליקוטי מוהר"ן ח"ב - תורה פג - על ידי תקון הברית שהוא קשת, יכול להוציא החצים כי ... הקבצן החיגר ללא רגליים, דהיינו שאין שייך אצלו שום הליכה
כלל, כי הוא מחוץ למקום לגמרי, והוא דייקא מתקן את בחינת המקום וכולי... עיין שם * והסיבה שהצדיק נקרא איש היער, היא משום שהצדיק הוא גם נחשב למשוגע, כמובא במספר מקומות. כי מחמת ... מקום מדבר וכולי. ומה שנקרא אצל בני האדם מקום ישוב, הוא
בכלל מקום מדבר ויער עם מלא חיות טורפות וכולי... **** וזה העניין שהוזכר כאן breslev.eip.co.il/?key=48 - סיפורי מעשיות - מעשה א - מאבידת בת מלך והיה הולך אנה ואנה זמן רב ובמדבריות ...