... כן שם עמהם ואמרתי להם. אני יכול להביא אתכם אל האילן כי זה האילן אין לו מקום כלל כי הוא למעלה
מהמקום לגמרי ובחינת מעט מחזיק את המרבה הוא ... יש לו מקום מעט על כל פנים ובחינת מעט מחזיק את המרבה שיש לי, [הינו לבעל החטוטרות] היא בחינת סוף
המקום לגמרי, שמשם ולמעלה אין מקום כלל על כן אני יכול לשא את כלכם אל האילן שהוא למעלה
מהמקום לגמרי [כי זה בעל החטוטרות הוא כמו בחינת ממצע בין
המקום ובין למעלה מן
המקום לגמרי כי יש לו בחינה עליונה של בחינת מעט מחזיק את המרבה, שהיא בחינת סוף
המקום ממש שמשם והלאה אין נמצא תבת מקום כלל כי משם ולמעלה היא בחינת למעלה מן
המקום לגמרי ועל כן הוא יכול לשא אותם מתוך
המקום, לבחינת למעלה מן
המקום והבן] וכיו"ב מובא כאן ... * ובאמת, מקום מגוריו של הצדיק האמת, הוא מקומו של עולם. כי הוא כולו כלול באין סוף ממש שהוא מעל
המקום. כמובא כאן breslev.eip.co.il/?key=178 ... רגליים, דהיינו שאין שייך אצלו שום הליכה כלל, כי הוא מחוץ למקום לגמרי, והוא דייקא מתקן את בחינת
המקום וכולי... עיין שם * והסיבה שהצדיק נקרא ... בו נחשים ועקרבים וכולי, דהיינו פגם האמונה וכולי... **** ובשורה התחתונה ההפיכה של הרוח סערה את
המקום מדבר למקום ישוב וכולי, היינו שכאשר ... למקום ישוב היינו כי כל העולם הזה הוא בחינת מדבר ושדות ויער וכולי. והאמת נמצאת מחוץ למקום ומעל
המקום, שהוא
המקום ישוב באמת וכולי... ואח"כ מובא שם: ... העולם מדבר ושממה. כי שם דייקא היא נמצאת וכולי... ולכן הוא הלך לחפש אותה במדבר דייקא, שהוא הרי
המקום ישוב המקורי לפני שהרוח סערה בלבל את ...