... שהיה ענו מכל האדם שהיה לו מדת הענווה של כל האדם הינו שאצלו היתה הענווה של כלם כי כלם היו אצלו בחינת ענווה
בבחינת אין ואפס כנ"ל אך את עצמו היה מחזיק יותר לאין ואפס יותר
מבחינת אין ואפס שהיה מחזיק אותם והבן היטב. כאן יש סוד של מקיף של עתיקא סתימאה, כי הוא אין יותר מאין וכולי. ראה באורך ... על כן אני יודע הכל מקדם כנ"ל השם יתברך ירחם עלינו בזכותו ויבטל כל הגזרות ויהפך הכל לטובה היינו מחמת שנכלל
בבחינת אין , ממילא הוא תמיד נמצא בשורש וכולי. וכעין מה שמובא בליקוטי מוהרן על כל המתפלל על חברו והוא נצרך לאותו הדבר ...