... הרגע הם מתבטלים לגמרי ואין להם קיום כלל. ובאמת אז האדם אינו קיים כלל, והוא כולו נכלל בא"ס לגמרי. אך לאחר מכן המוחין חוזרים לעצמם בבחינת ושוב. ואז נשאר
רשימו שבו האדם יודע שהוא ראה את המלך... ***** בעניין ביטול המוחין
והרשימו וכולי... ראה: כאן breslev.eip.co.il/?key=336 - ליקוטי מוהר"ן ח"א - תורה סה - ויאמר בעז אל ... כי הוא בחינות אין סוף שהוא בחינות התכלית, שהוא כלו אחד, כלו טוב ומחמת זה מרגיש המח הצער של היסורים ... ואחר כך, אף על פי ששב מהביטול אף על פי כן
מהרשימו שנשאר מהביטול על ידי זה נעשה התחדשות התורה כי על ידי הביטול שנתבטל אל התכלית והשיג שכל ... היה נתבטל הדעת כמו שכתוב: "ולא ידע איש" וכשהוא בבחינת ושוב, ששב לישותו אז שב לדעתו וכששב לדעתו, אז הוא יודע אחדות האין סוף וטובו ... ואחר כך נשאר בו
רשימו מאחדות הזאת ואחר כך נעשה בבחינת ושוב אזי
הרשימו מראה לדעת שידע שכלו טוב וכלו אחד. וראה גם כאן breslev.eip.co.il/?key=182 - ליקוטי מוהר"ן ... לא השיג זאת ויש בזה המון מה לבאר. אך בפשיטות העניין הוא כי בשעת ביטול האדם מת לגמרי, דהיינו הנשמה נכללת בא"ס לגמרי... ואח"כ המוחין חוזרים לעצמם ונשאר
רשימו מהביטול וכולי... שזו בחינת מטי ולא מטי וכולי... * עוד באותו עניין של כי לא יראני האדם וחי: ...