... וכמה ? חלק 2. כי באמת כל העניין הזה של התאוות יש בו שורש אחר גבוה יותר, והוא השי"ת עצמו. כי באמת כל הזמן והמקום וכל השינויים שיש בעולם, הם כולם בחינת התאוות והרצונות של השי"ת עצמו! כי כל
קיום העולם כולו בכל רגע ורגע לפרטי פרטים, כולו הוא בחינת ... - ליקוטי מוהר"ן ח"ב - תורה ב - ימי חנכה הם ימי הודאה ועל ידי זה שממשיכין קדשה של שבת לששת ימי החל על ידי זה נתגלה האחדות הפשוט יתברך כי בששת ימי החל הם פעלות משתנות שבכל
יום נברא פעלה משנה וזה כנגד השכל האנושי, להבין זאת בשכל ...