... בקול דברו' שעושין הדבור שהוא נשמע ונתקבל ג. וזה בחינת
בגדים לבנים הינו תקון הדבור שהוא בחינת מלכות פה הוא בחינת
בגדים לבנים כי צריך לשמר מאד את
הבגדים שלא יבזה את
הבגדים רק לשמרן כראוי שלא יבוא עליהם שום כתם ורבב וכל מי שהוא גדול יותר צריך לשמר את
הבגדים יותר כי כל מי שגדול יותר מדקדקין עמו יותר ועל כן 'תלמיד חכם שנמצא רבב על בגדיו, חיב מיתה' כי עמו מדקדקין יותר כי
הבגדים בעצמם הם דנין אותו בבחינת דינא דמלכותא כי
הבגדים הם בחינת מלכות כי רבי יוחנן קרא למאנה מכבדותא שזהו בחינת ... "מלך הכבוד" והם בחינת 'צדק מלכותא קדישא' שזה בחינת
הבגדים בחינת: "צדק לבשתי" והמבזה אותם נמצא שהוא כמורד במלכות ואז ... הברית שהוא בחינת פגם כלליות הגידין שזהו בחינת פגם
הבגדים כנ"ל על ידי זה: 'לא תאכלו' הינו פרנסה בטרח וזה "לא תנחשו ... לאכל ובגד ללבש" כי זה תלוי בזה כי פרנסה תלוי בבחינת
בגדים לבנים וזה: "לאכל לשבעה ולמכסה עתיק" ויעקב שהמשיך לבנונית ... וזה: "למען יזמרך כבוד ולא ידם" 'כבוד', זה בחינת
בגדים כנ"ל שנתלבנין מבחינת: 'מדוע אדם ללבושך' מבחינת 'דם נדה' ... בחינת 'בגד' כמו שכתוב: "ובגד בוגדים בגדו" הינו פגם
הבגדים הנ"ל בחינת 'שנמצא רבב על בגדיו' . 'בזוזי ובזוזי דבזוזי', ... ועל שם זה נקרא משא ומתן להורות שיש בו תקון לבחינת
בגדים הנ"ל, לבחינת דמים הנ"ל 'משא' זה בחינת: "כי עונותי עברו ראשי ... בבחינת: "לא תעמד על דם רעך" כנ"ל והוא בחינת פגם
הבגדים הנ"ל כנ"ל וזה: 'כבד יכבדו', הינו בחינת מלך הכבוד הנ"ל ...