ליקוטי מוהר"ן ח"א - תורה עח - וְיִתֶּן עז לְמַלְכּוֹ וְיָרֵם קֶרֶן מְשִׁיחוֹ... שכינה גם כן כי שוכנת אתם תמיד בלי הפסק רגע כמו שכתוב: "השוכן אתם בתוך טמאותם" והוא בחינת: "אם הבנים" הינו כמו שהאם הולכת תמיד עם בניה, ואינה שוכחת אותם כן הדבור שהוא בחינת שכינה, הולכת עם האדם תמיד ... עם האדם אפילו למקומות המטנפים כמו האם ההולכת עם הולד לכל מקום שהוא הולך ועל כן נקרא הדבור "אם הבנים" וזהו: "כי מדי דברי בו זכור אזכרנו עוד" הינו שאפילו אם האדם מנח, חס ושלום, במקום שהוא אפילו בשפל ...