... וזה בחינת שבירת כלי חרס ששוברין בשעת התקשרות הזווגים להורות, שעכשו שנעשה התקשרות, שהוא בשביל הולדה שהוא בבחינת
בטחון, בחינת כליות, שהם כלי ההולדה כנ"ל וזה בחינת: "בטח בה לב בעלה" על ידי זה נתבטל ונשבר בחינת
הבטחון דסטרא אחרא ועל זה שוברין הכלי חרס, בבחינת: "ותבטחו בעשק ונלוז וכו' ושברה כנבל יוצרים, ולא ימצא במכתתו חרס" וכו' כי
הבטחון דקדשה שנעשה על ידי ההתקשרות כנ"ל הוא להפך
מהבטחון דסטרא אחרא שהוא בבחינת שבירת כלי חרס כנ"ל וגם מרמזין להם, שאם לא יתנהגו בקדשה, ויבגדו, חס ושלום בבחינת
הבטחון בבחינת ההולדה אזי יהיו בבחינת שבירת כלי חרס שזה נעשה על ידי מבטח בוגד כנ"ל וזה: "אל תבטחו באלוף, משכבת חיקך שמור פתחי פיך" הינו, שאי אפשר שיהיה
הבטחון, הינו כלי ההולדה, סמוכין אל ... 'תרועה' "תקעת לזר כפיך נוקשת באמרי פיך" 'תרועה', הוא בחינת הדבור בחינת: "שפתי צדיק ירעו רבים" 'שברים', זה בחינת
בטחון, בחינת: "שברו על ה' אלקיו" ...